Usługi informatyczne
PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Poza własną drukarnią wielkoformatową świadczymy usługi informatyczne. W sektorze IT zajmujemy się szeroko rozumianym Outsourcingiem, a także posiadamy własny serwis informatyczny i sprzęt najwyższej klasy. Nasze zasoby techniczne oraz personalne stanowią klucz naszego profesjonalizmu oraz niezawodności. Dzięki dużemu zaangażowaniu oraz indywidualnemu podejściu do każdego klienta wypracowaliśmy sobie stabilną oraz wiarygodną pozycje na rynku.
Oferujemy Państwu kompleksowe rozwiązania. Zajmujemy się :
-
obsługą informatyczną firm - Outsourcing IT - korzystne pakiety przy podpisaniu umowy
-
sprzedażą i serwisem laptopów, komputerów, serwerów, akcesoriów i części komputerowych
-
projektowaniem, wdrażaniem, zarządzaniem sieciami komputerowymi
-
sprzedażą, konfiguracją, wdrażaniem systemów serwerowych
-
projektowaniem, wdrażaniem, stron internetowych oraz sklepów internetowych wraz z hostingiem i domenami
-
sprzedażą, konfiguracją, wdrożeniem oprogramowania dla firm, biur rachunkowych, instytucji publicznych, hoteli i pensjonatów oraz restauracji
-
sprzedażą, serwisem urządzeń fiskalnych w tym drukarki i kasy fiskalne największych polskich producentów m.in. Posnet, Elzab, Innova, Emar
-
zapatrywaniem w sprzęt najwyższej klasy do sklepów, restauracji, hoteli, piekarni i cukierni m.in. Terminale dotykowe POS, czytniki kart – kodów kreskowych, drukarki bonowe szuflady, Monitory dotykowe, wagi
-
od niedawna jesteśmy również partnerem firmy PayTel – jedną z największych firm w Polsce zajmującej się terminalami płatniczymi
tel: +(48) 600 700 152
mail: biuro@print-soft.pl
Zapraszamy na naszą stronę
Pomoc zdalna - PRINTSOFT
Nasi pracownicy serwisu i działu obsługi klienta są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.
Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jedocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.
Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów, z którymi borykają się użytkownicy.